Träd i flera färger med texten Pihlskolan till höger
Träd i flera färger med texten Pihlskolan till höger

För elever

Som elev på Pihlskolan har du en egen dator med personlig inloggning. Elever och vårdnadshavare har inloggning till skola24 där de kan se aktuellt schema. Eleverna har också ett personligt konto till vår digitala plattform på Google Educations.

datorskärm med siffror på

Du hittar ditt eget schema med mera på Skola24.

hellefors.skola24.se

Saknar du eller din vårdnadshavare inloggning? Kontakta oss på expeditionen så hjälper vi er.

Kontakta oss

Elevernas kalendarium uppdateras fortlöpande och du hittar det som en del av vår lärplattform i Google.

Elevkalendarium

Vi använder oss av Googles digitala plattform för uppgifter och information. Lärarna skapar uppgifter som eleverna kan lämna in direkt i webbläsaren. Vissa arbetar även med plattformen Classroom – ett digitalt klassrum som underlättar hantering av uppgifter.

Logga in var som helst i Google för att komma åt ditt konto. Har du glömt inloggningen kan du ta kontakt med oss på expeditionen så hjälper vi dig.

Logga in på Google

Se instruktionsfilmer på youtube