Barn­kalas

Om du känner att fantasin börjar tryta men ändå vill hitta på något extra för ditt barn eller barnbarn har vi den perfekta lösningen för dig – barnkalas i Hällefors Bowlinghall. Vi anordnar ett barnkalas i bowlingens tecken där vi dukar upp till ett riktigt kalas med korv och bröd samt festis. I barn­kalaset ingår en timmes bowling där barnen kan tävla och leka med varandra.

Mugg, tallrik och underlägg med ballongmotiv

Bumpers på banan

Självklart kan även de riktigt små vara med då vi har bumpers som vi fäller upp när de små ska spela. Bumpers är uppfällningsbara staket som placeras på banorna för att underlätta för barnen att träffa käglorna.

Kalasmenyer

Ni börjar med att spela bowling, då kan ni duka upp för kalas.

Kalasmeny 1

• Bowling en timme
  • En korv med bröd + en festis

90 kronor per barn. Minst tio barn.

Kalasmeny 2

• Bowling en timme
  • En korv med bröd + en festis + en godbit

110 kronor per barn. Minst tio barn.

Kalasinbjudan

Här hittar du några förslag till inbjudningskort för våra bowlingkalas. Observera att du behöver Adobe Reader för att kunna se dessa. Om du saknar Adobe Reader kan du hämta gratis programvara.

När du klickar på specifik länk av kalasinbjudan nedan så öppnar du ett nytt fönster med vald inbjudan i pdf-format färdig att skrivas ut. Om du vill kan du fylla i inbjudningarna direkt på skärmen, spara och sedan skriva ut.

Alternativ

Kalasinbjudan med texten
Kalasinbjudan med texten välkommen till Hällefors bowlinghall
Kalasinbjudan md texten Välkommen på mitt födelsedagskalas i Hällefors Bowlinghall